Torsdag

Idag har varit en ganska normal dag. Hade golf-fotografering före och efter skolan. Åkte och shoppade och åt mat med Chris och hennes mamma som kom idag. Chris föräldrar är här i helgen, det är nämligen långhelg så på måndag är jag ledig - Woho! Hahaha.
Vi åt kinamat, jag måste erkänna att jag saknat det! Dock inte den äckliga kinamaten vi åt i Boston, haha! Kinamaten jag åt idag var good!
Passade på att fynda lite - ett par shorts och två par flipflop för ungefär 9 dollar vilket är ca 65 kr. Helt okej deal tycker jag! Imorgon är det fredag, är väldigt trött så det känns välförtjänat! Ska även delta i min första golfturnering imorgon... Får se hur det går... Nervöst!
Nej, om jag ska orka med morgondagen måste jag sova nu!
Hoppas allt är bra hemma!

Kinamat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0