Tisdag

Idag så drog jag med Heather till poolen när hon hade lektioner, jag låg och solade så jag klagar inte, haha! 
Vid ett så åkte vi iväg för att skaffa mig en telefon och skaffa henne en ny telefon, passade även på att shoppa skor. Känner att idag var min lyckodag! Min telefon skulle kostat 1 penny men jag betalade inte ens det, alltså var den gratis!! Mina skor som jag hittade skulle kostat 20 dollar vilket jag tycker är billigt men de hade glömt ändra priset så de kostade bara 10 dollar, woho! Unnade mig en starbucks efter detta fynd, haha. 
Var tvungen att stressa hem till volleyboll "conditioning" men jag hann preciis! 
De dödade oss inte lika mycket idag som de gjorde igår men det var ganska jobbigt idag också. Tycker det är väldigt roligt att träna och hålla form här och det är ett riktigt bra sätt att börja träffa folk. Ska faktiskt hänga med en tjej från volleybollen redan imorgon, riktigt nice!
Efter volleybollen så fick jag skjuts hem av en tjej som ska vara senior. Hemma så stod maten på bordet och efter maten lyssnade vi på Sven-Ingars, det är bra grejer det, hahaha. 
Efter det så gick jag, "mamma" och "pappa" ut på promenad, 2,4 km blev det ikväll! Tog nog död på de lite  sen när vi kom hem och körde lite styrka men de överlevde, haha. 
Livet här är riktigt skönt, går ingen nöd på mig än! 


Min nya telefon! Hela 1 penny för den, score! 


Starbuck´s <3 


Mina nya skor! Fatta att dom kostade typ 70 kr, insane! 

GODNATT :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0