Tisdag - inte lika härlig som måndag

Ska sova snart, är riktigt trött men jag tänkte att jag slänger iväg ett blogginlägg för att hålla er uppdaterade!
Imorse var det tidigt på skolan 07.40. Vi hade möte med "swing choir". Vi sjöng inget men vi pratade lite om låtar (kommer bli grymt!) och nya klänningar som ska köpas in.
Skolan gick bra. Under min "håltimma" så gick jag och Merrick till vår körlärare och övade inför våra "all-state" auditions i oktober, spännande!
Spelade min första runda golf idag... Ja, inga direkta kommentarer på den! Kan säga att jag vet att jag kan bättre, mycket bättre! Det bästa med dagens golfträning var att vi fick åka "golfcart" och jag fick faktiskt köra ett tag! En liten dröm som blev sann, haha!
Sen hoppades jag på en eftermiddag hemma för jag var helt slut men jag hade fel. Mike och Chris tog med mig till Mikes "klown band" spelning. Skulle nog uppskattat det mer om det inte vore för att det var 35 grader varmt, vrålhungrig (hade inte ätit på typ 7 timmar) och om golfen gått bättre..
Tids nog fick jag mat och självklart äter man alldeles för mycket! Måste verkligen börja ta mindre portioner och sluta käka "pop-tarts" och "rice-crisps"!! Kommer rulla som en köttbulle härifrån om 10 månader, vill inte! Blir en härlig löprunda imorgon - ingen tvekan!
Nu ska jag sova, godnatt!

Myser och kollar på film! Tummen upp för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0