Sunday

Efter att jag bloggade igår kväll så gick jag ner igen och var social när de andra spelade "Settlers". Blev lite förvånad att de spelade det. Mike fick "Jelly Beans" i födelsedagspresent så vi testade massa smaker och kombinationer, var spännande att gissa vilken smak man stoppade i munnen, nästan som i "Harry Potter" haha. 
Nattade lilla Blake igår på 18 månader, nynnade och sjöng för honom. Han somnade fort och gott. Så sööt va han! 
Idag har det inte hänt så mycket. Jag har bakade sockerkaka och det blev lyckat, så det var bra! Satte upp posters i mitt rum så att rummet blir mer "mitt", vi gick 4 km ikväll, spelade 3 omgångar "Ticket to ride" jag vann två av omgångarna, hihi. Hittade något som liknade filmjölk, woho! Men fortfarande inte samma :( 
Hörde att Elfsborg vann med 4-1 idag mot Malmö, woho. Surt att Sverige förlorade handbollsfinalen men ett silver är inte dåligt! 
Mitt alarm står på 05.20 så det taggar vi! Känns riktigt bra, inte så mycket.. 
Borde sova om jag ska orka det! Så med det säger jag 
GODNATT 


Jelly Beans


Josh Hutcherson, Liam Payne och Taylor Swift pryder min vägg


Tillsammans med "Peeta" och Niall Horan 


Även Zayn Malik och "Gale" fick äran att pryda min vägg 


Självklart hela "One Direction" tillsammans med filmpostern från "The Hunger Games" 


Byrån är staplad med saker som är bra att ha, haha


Min säng, resten av rummet är för stökigt för att visa, haha


Köket 


Resten av köket 


Sockerkaka - var så åpen så jag glömde ta kort innan jag tog en bit, haha

'
Nybakad sockerkaka och mjölk är alltid goott. Lika gott hemma i Sverige som här hemma i USA.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0