Spotify

Paniken som uppstår när man inser att man inte kan använda sin Spotify mer än två veckor utomlands.. Känns ganska kört med tanke på att jag har varit borta i 3 veckor och ska vara borta i ungefär 10 månader till, hehe. 
Försökte ändra med mitt "vanliga" spotify-konto men det gick inte.. Försökte skapa ett nytt via facebook - gick inte. Skapade ett nytt facebook-konto för att kunna skapa en ny spotify, jippie. Inte alls krånligt och det tog en stund för mig att lista ut, blää. Så nu så har jag alltså ingen vettig musik på mobilen, hade allt i Spotify, skit rent ut sagt. Om en timme är det träning igen och jag måste erkänna att hela min kropp är död och skriker efter vila men det får det bli på lördag. 
Imorgon börjar mitt äventyr på riktigt, galet verkligen! 
Känner en del hemlängtan nu när det inte händer så mycket på dagarna och kroppen är trött och det man helst vill är att sova, haha. Men nu har jag ändå varit borta från mamma och pappa i 3 veckor, det är inte konstigt att längta efter dom eftersom de är de jag har tillbringat absolut mest tid tillsammans med under hela mitt liv. Ska bli skönt att börja skolan imorgon så att något händer, börjar bli lite långtråkigt att inte direkt göra något. 


Underhåller mig med lite SOLO och Nya Veckorevyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0