Söndag

Ja, idag har inte hänt så mycket. Försökte plugga, det gick sådär... Haha, aja får se hur det går imorrn! Känns helt okej för annars hade jag tvingat mig själv att plugga mer. Jag bakade chocolate chip cookies och sen bakade jag och Chris mitt nya favoritbröd - banana bread! Sen bakade vi "ginger snaps", de smakde ganska konstigt...
Efter bakningen kollade jag på Aladdin, det var evigheter sedan! Kändes skumt att kolla på den på engelska för jag har bara kollat på den på svenska. Måste säga att det är lite irriterade att tv-program och flimer inte är textade här. Jag är så van att läsa texten på filmer och sånt så att blicken går dit automatiskt utan att hitta något, haha. En annan sak som jag vänjer mig vid är att alla dörrar går inåt istället för utåt, haha. I toabåsen på skolan så måste man nästan klämma sig själv mellan toan och dörren för att få upp den och sedan komma ut, amerikaners logik går inte alltid ihop i mitt huvud, haha.  
Vi åt "Chicken Alfredo" till middag, mums! Sedan så tränade jag och Mike. Blev ungefär 4,5 km så jag är nöjd med det! 
Har ni några fler roliga frågor så ställ dom gärna! Svarar gärna på alla frågor som du kan komma på! :D 
Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0