Sista från Bryant Camp, Rhode Island 2012

Står nu i mitt rum med väskan så gott som packad, en hungrande mage, huvudvärk och massa känslor. Jag har gråtit och skrattat och varit helt konstig hela kvällen. Om ungefär en timme åker jag härifrån, från trygga camp, från alla mina vänner jag fått under dessa 10 dagar, usch! 
Sprang iväg och sa hejdå till en tjej från Nya Zeeland precis, vill verkligen inte!! 
Alla känslor är helt galna! Lycka, ångest, glädje, sorg, hemlängtan, nervositet, trötthet, ja listan kan göras lång. Känner inte för att lägga upp några bilder från ikväll för då kommer jag börja lipa (igen) så ni får nöja er med en ledsen bild på mig! 
Sista uppdateringen från camp är nu slut och nästa gång jag uppdaterar är jag med stor sannolikhet hos min värdfamilj i Nebraska!! 


Blandade känslor men för det mesta är jag ledsen nu.. :( men jag är sjukt taggad på att komma iväg!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0