Sista dagen på camp

Är på mitt rum och packar ihop det sista och fixar inför ikväll. Det är sista dagen här på camp och jag vill inte åka här ifrån! Allt är så bra och alla är så roliga och trevliga! Jag tänker också "Hur stor är sannolikheten att vi träffas igen?" usch, blir lite halvt gråtfärdig faktiskt! 
Denna veckan har verkligen varit som ett high school year. I början ville vi bara till våra värdfamiljer, allt var stelt och konstigt, i mitten av veckan kände man sig lite typ "uttråkad" och det var vardag och nu sista två dagarna så vill man inte åka hem. Precis såhär tänker jag att mitt år kommer vara (fast 10 månader längre, haha). 
Är spänd och nervös inför att träffa min värdfamilj imorgon!! Kan verkligen inte vänta! 
Igår på talangjakten så sjöng jag och en svensk tjej (Jennifer) "Call me maybe". Vi delade ut små lappar där det stod saker som "Hey, you´re sweet" eller "Hey, you´re cute" osv. Rolig grej! Det mesta igår var riktigt roligt! Det roligaste var nog när alla returnees dansade och spelade! Killarna var tjejer och tjejerna var killar, så sjukt roligt att se! Jag vill sååå gärna bli returnee!! Ska absolut ansöka om det! 
Smart som jag är så glömde jag både kamera och mobil i all hast igår så jag har inga bilder från talangjakten!! :( SKIT rent ut sagt men jag får sno bilder på facebook sen! 
Tog lite bilder i skolan idag som jag tänkte visa! 
Bloggar sista inlägget från camp någon gång inatt för min buss härifrån till flygplatsen går klockan 04.00. Jippie... 


Jag och min söta roomie Nicole från Taiwan


Sötaste Ki från Korea, så sööööt! 


"Adelina" på kinesiska


Fick ett sött armband från Thomas, gissa vart han är ifrån? 


Snyggaste flaggan och coolaste namnet på vårat land! Projekt i "Current Issues" - skapa ett eget land! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0