Shopping

Jag har redan berättat om större delen av min dag faktiskt! Tänkte bara göra en snabb uppdatering innan jag ska sova. 
Ikväll så tränade jag och "mamma" vi gick typ 5 km eller nåt, woho! Sen så gjorde vi lite styrkeövningar också, kändes skönt! 
Imorgon så ska jag iväg med Heathers kompis och hennes syster, ska bli spännande och roligt! Ska även till skolan för att se vilka kurser jag ska ta och jag ska övertala skolan till att låta mig vara en junior eller senior för just nu tror jag att jag kommer vara en sophmore och det vill jag inte.... Får se hur det går imorgon! 
Det är helt sjukt, efter ett dygn börjar jag redan tänka på engelska och mumla på engelska för mig själv, galet!
Nu ska jag borsta tänderna och sooova, godnatt!!  


Sakerna vi köpte idag och igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0