Shopping shopping shopping

Idag klockan 10 hämtade Trelynn upp mig, vi hämtade upp Kirsten och vi åkte och shoppade. 
Dagens inköp blev - lotion, parfym, shower gel (allt detta på "bath and body wash), 3 t-shirtar, två par hörlurar, ett par converse, eye-pads, nagellack, en nyckelring och en kalender. Tror det var allt!
Till lunch åt jag tacos och till middag blev det pizza, hehe... 
När vi hade shoppat färdigt åkte vi hem till Erika för att kolla på film. Först kollade vi på "Bad Teacher" och den var ganska dålig för att vara ärlig, den var skum. 
Sen åkte vi och hämtade en annan tjej som jag tror heter Kaitilin. Vi åkte hem till Erika igen och kollade på första Ice Age filmen, där käkade vi pizza och hade det allmänt gött. 
Sedan stack jag hem för att träna ihop med Chris och Mike men det blev inget av det, blev en lite promenad istället. Får träna imorgon!
Åh, gissa vad jag ska göra klockan 06.00 på måndag morgon om inte upp och hoppa för att träna volleyboll?! Det taggar vi sådär lagom mycket, woho.....
Nej, nu ska jag gå ner och vara social med "la familia". 
God kväll! 


Dagens inköp 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0