Rhode Island - Nebraska

HEJ! 
Nu är jag framme i Nerbaska, jag har varit här i ett dygn nu och det känns riktigt bra! 
Dygnet igår var långt och mycket känslor inblanade! Grät massa, skrattade massa, var nervös, hade ånget, ville inte lämna alla, helt galet var det! 
Sov typ 6 timmar på 40 timmar så jag däckade vid 11 igår kväll! Hängde med Heather (min värdsyster) igår ut en sväng och träffade lite utav hennes kompisar och eventuellt blivande klasskompisar. Det var roligt men jag var så trött så jag kom inte på något bra att säga, hahaha. 
Flygresan gick bra för min del men Rasmus plan var två timmar föresenat, en annan svensk tjejs plan var inställt och vi träffade flera andra som hade sena plan också. Jag hade dock inte problem med det alls. Sov på både flygen typ hela tiden, behövde det! 
Igår när jag landade så åkte vi och shoppade direkt (woho, haha) och sedan åkte vi och åt. Jag käkade världens största tacosallad, glömde ta kort på den!! 
Sedan åkte vi hem och då som sagt hängde jag med Heather ut och sedan åkte jag hem innan henne och däckade. 
Idag så åkte vi och hämtade Tylers truck i en stad en halvtimme bort. Tyler är min ena värdbror men han är iväg på någon militärgrej nu så jag träffar honom först om två veckor. 
Jag och Chris (värdmamma) åkte och handlade lite nödvändigheter, shampoo och sånt. Känns skönt att ha det gjort! 
Sedan gick vi upp till poolen där Heather jobbar som livvakt och var där en stund. Nu ska jag göra svenska pannkakor till middag!! 


Jag och Nicole innan "Yearbook" och dansen! MISS YOU! 


Nathalie, Mikaela, jag och Sofia under dansen!  Saknar er redan!!


Jag och Rasmus taggad och ledsna att åka ifrån camp, 04.00 - lagom pigga! 


Nästan framme!! 


Fina blommor jag fick! 


Skylten de höll i när jag landade! 


Chris och jag drack Starbucks! GOTT! 


Nu ska jag göra pannkakor! Ni får se bilder på huset och mitt rum senare! Har inte orkat ta några, haha. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0