Onsdag - Torsdag

Jag var alldeles för trött för att blogga igår! Volleyboll conditioningen och träningen med Mike och Chris var utmattande. Sprang 3,5 km igår igen under volleybollen, förbättrade min tid med 4 minuter, riktigt stolt faktistk! Gick sedan 3,2 km med Mike och Chris, en riktigt bra träningsdag igår. 
Igår hängde jag med Trelynn hela dagen, det var riktigt chill. Vi gick runt lite, gungade, träffade Kristen, pratade, badade och solade (brände mig, sad face) och kollade på film. Hann inte se färdigt filmen men det gjorde inget för den var S E G! Sen var det volleyboll och den dödade som vanligt men det är skönt att gå igenom ett riktigt träningspass, man mår så bra efteråt! 
Idag så åkte jag med min IEC Luella och två andra utbytesstudenter (en tjej från tyskland och en kille från italien) och hälsade på en annan utbytesstundent som är från Norge. Det var roligt för killen från Norge gick i min klass på camp så det var trevligt att träffas igen! 
Nu snart så ska jag och Heather iväg en sväng och fixa lite. Kan inte berätta något här, ni får reda på mer ikväll eller imorgon. 
Min bränna börjar ta sig, känns riktigt nice, haha! 


I bilen påväg till den norska utbytesstudenten 


Som en nu mera äkta amerikan måste jag ju testa 


Ser ganska osmakligt ut.. Det var långt ifrån det godaste jag ätit 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0