Härliga måndag

För första gången på länge kan jag säga "härliga måndag!" för det har varit en bra start på veckan! Inga läxor, skolan gick galant, kändes riktigt bra på matteprovet idag, tränade - 4,5 km blev det, inga läxor idag (woho! haha) men dagens coolaste var nog ändå: att jag kom med i skolans "swing choir"!!! Typ Glee-club! Hur coolt är inte det?! När jag läste mitt namn på lappen kändes det väldigt overkligt! Jag och ungefär 10 andra tjejer kom med i år. Starten på mitt år är väldigt svårt att se något negativt med! Allting flyter på bättre än väntat. Läst en del andra bloggar om andra utbytesstudenter som
inte har det så bra, usch! Hoppas de går bättre för dom! Nu ska jag kolla lite på tv och sedan sova.
Hoppas allt är bra där hemma! Och som svar på frågan till Moa. Jag bor ungefär 2 h och 45 min från Grand Island här i Nebraska.
Mina alarm gör det lite roligare att vakna, haha!


Kommentarer
Postat av: Joakim

Hej gumman hade du förväntat dig att inte komma med på sången. Tillåt mig skratta de vet ju du att din röst är unik. kram pappa.

Svar: Jag blev fortfarande förvånad, haha. PUSS
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-28 @ 12:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0