Happy 50th Birthday Mike

Ikväll hade vi ett "surprise" party för Mike som fyllde 50 idag! Var trevligt och roligt att träffa folk! Känner att jag börjar passa in och träffa kompisar, riktigt roligt! Någonstans påvägen idag insåg jag att jag är på andra sidan atlanten, bor hos en familj jag håller på att lära känna, jag börjar skolan här på andra sidan Atlanten om en vecka, jag ska vara här i ett år och allt detta kändes skumt. Jag börjar känna mig hemma i huset och jag har något att göra varje dag, jag tycker om min nya familj väldigt mycket och jag har fått en hel del kompisar och för att vara ärlig så saknar jag inte hemma alls just nu för jag vet att allt där hemma är ganska mycket som vanligt medans detta året här för mig är det enda året här för mig, livet hemma kommer tillbaka nästa år, det gör inte livet här. Oj, det var djupt! Måste sova, alldeles för trött för detta, haha!
Godnatt!


Mikes tårta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0