Friday

Dagen började med att jag inte hade något att göra direkt, sov lite längre hade ingen tid att passa. 
Vid 1 drog jag till poolen och solade en timme, det var skönt! Påvägen hem från poolen stötte jag på Loredo och Breanna som jag ändå skulle träffa en halvtimme senare för att bowla så de hängde på när jag käkade lunch och bytte om lite snabbt. 
Bowligen gick sådär, kände inte riktigt för att vara där när det var varmt och skinande sol ute men det var trevligt. Kom sist men alla tre jag spelade mot spelar bowling för skolan så jag kände mig duktig. Fick två strikar, det kändes ganska stabilt!
Sen så käkade vi lunch (igen, haha) på Subway och så hängde vi i parken. Loredo hämtade sin lilla valp, jag dog så söt!! 
Sen så skulle jag till volleybollen och den dödade inte så farligt idag! Slog min 2,2 mile (3,5 km) tid idag igen och jag joggade hela tiden, stolt tjej!
Efter volleybollen så åkte vi iväg och åt, jag åt prime rib med bakpotatis och det var gott. Jag börjar dock sakna svensk mat, jag skulle göra ganska mycket för filmjölk just nu eller en fet kebabpizza! ÅÅH vad goooott!!
Familjen sitter där nere och spelar Settlers men jag är alldeles för trött och ska lägga huvudet på kudden så fort jag är klar med detta.
VIlket jag är typ nu!
GODNATT!


Jag och Heather shoppade lite när vi hämtade Mikes tårta igår! Fetaste kepsen någonsin! 


Coolaste bruden i hela "stora" stan! 


Här bor jag och kommer bo det närmsta året, ganska typiskt amerikanskt för att vara ärlig, haha



Sötaste valpen!! 

 

Kommentarer
Postat av: hanna

låter som om du har toppen ! :D Det märkliga är att det fortfarande känns som om du ska komma hem om ett par veckor. Eller att du är hemma och detta bara är något annat jag läser. ^^ Nu vill vi se mer hus också, ditt rum, kök, toan... Ja allt. x) Puss på dej! <3

Svar: Så, lite mer bilder på rummet och så fixat. Det sjuka är att jag har varit borta i tre veckor imorgon! Kan inte riktigt förstå för det har hänt så äckligt mycket i min värld på 3 veckor! Blir snurrig genom att bara tänka på det. Puss pådej också! Hälsa familjen! <3
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-11 @ 08:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0