Fredag!

Igår var det älskade fredag! Andra dagen i skolan flöt på bra, hittade till alla mina lektioner utan större hjälp, ingen lunch på toabåset (tur det, haha), allting känns riktigt bra och jag måste erkänna att den svåraste kursen jag läster är Algebra men det är bara svårt för att jag inte är van vid matte på engelska, det kräver en del omställning i hjärnan. 
Igår kväll entrade jag min 10:e delstat. 10 av 52 avklarade, tycker det är ganska bra jobbat, haha. South Dakota entrade vi igår för att äta skaldjursbuffé. Himmel vad gott alltså! Åt dock dock ALLDELES för mycket, men det var så goott! Som grädde på moset åkte vi och åt glass efter middagen, hahaha. Trodde min mage skulle sprängas i bilen påväg hem. Jag och Nicole hade sjukt roligt. Vi döpte våra matbebisar och töntade oss, riktigt underhållande faktiskt. Lyckad fredagkväll! 
Just nu sitter jag och pluggar lite matte och "Digital Art". Plugga kanske inte är det roligaste man kan göra på en lördag men det är lika bra att få det gjort. Ser ut som om att jag och Chris ska baka om en stund och i eftermiddag blir det nog ett biobesök, soft lördag på g känner jag. 
Nej, jag ska återgå till mitt pluggande! Hoppas allt är bra hemma! 


Algebra och "Digital Media" står på pluggschemat idag


John Mayer får stå för musiken. Köpte den häromdagen, första gången jag köpt en skiva på hur länge som helst! 

Kommentarer
Postat av: hanna

Hm.. Det är inte fredag längre...

Svar: Hehe, men jag skrev ju om min fredag, right? haha
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-21 @ 10:44:44
Postat av: Gerda

Ey! Adelina, nu är går det lite trögt med bloggningen va??? Jag vill ju höra och framför allt SE vad du gör på dagarna!
PUSS OCH KRAM HELA DAN'

Svar: Sorry! Har varit helt slutkörd så jag har faktiskt inte orkat blogga men nu ska vi allt klämma in något blogginlägg per dag igen! PUSS OCH KRAM
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-21 @ 16:59:03
URL: http://thedailymeals.blogspot.com/
Postat av: Gerrrrrrda

Ey! Adelina, nu är går det lite trögt med bloggningen va??? Jag vill ju höra och framför allt SE vad du gör på dagarna! Vilket bord sitter du vid i matsalen? Går cheerleader-tjejerna runt i sina uniformer under skoltid? Kastar folk slushies på varandra? Bor alla i perfekta villor med vita verandor längs en allé där barnen blir upplockade av skolbussen och kastar baseballs till varandra? Är quarterbacken på skolan kung? Frågar folk om det går isbjörnar på gatorna i Sverige?
NU FÅRU TA OCH BLOGGA LITE HÄR VA, HA? HA? HA?

Hoppas för övrigt att du har det fett najs!
PUSS OCH KRAM HELA DAN'

Svar: Hahahaha! Ska svara på alla dina frågor i ett blogginlägg, bara för din skull!;) PUSS
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-21 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0