Fredag - söndagmorgon

Sorry för dålig uppdatering! Det är bara det att det hända så mycket så på kvällarna är jag för trött för att blogga, tänker massa på det mend det slutar med att jag somnar istället, haha. 
Som jag skrev i tidigare blogginlägg så hade vi tjejkväll i fredags hemma hos Erika. Det var sjukt roligt och vi cpade och hade det trevligt! Dansade "just dance", gjorde manikyr, ansiktsmask och skrattade massa - precis som en tjejkväll ska vara helt enkelt! 
Igår så åkte jag med Erika till "Nebraska State Fair". Det var typ som på film faktiskt. Massa djur överallt, MASSA mat och så hade det ett tivoli. Dock åkte vi inget men vi spelade lite och gick mest runt. Testade massa amerikansk mat och såg massa coola saker. 
Skolan flyter på som vanligt, har samma lektioner varje dag vilket kan göra det lite uttråkande men så länge man pratar med de man har sin lektion ihop med och gör det roligt så går det bra. Efter skolan så är det golfträning och det är mycket lugnare än volleybollen så jag är inte lika stressad länge vilket jag är glad över, inte meningen att jag ska stressa massa utan att riktigt njuta av tiden här. Det är verkligen helt sjukt att jag har varit i USA i över en månad nu! Igår var det 3 veckor sedan jag kom till min värdfamilj - galet! Nu ska jag plugga till matteprov och lyssna på lite musik inför en audition till "All-State Choir"! Får reda på hur auditionen gick för "Swing Choir" imorgon - spännande! 


Wal-Mart leverar, haha


Snyggast i stan! Älskar mustaschen! 


Ansiktsmask på! 


Manikyyr! 


Tickets! 


Woho! Kände mig välkommen


Corndog! 


Kanderade äpplen med jordnötter - MUMS! 


Vi supportar "Nebraska Beef" 


Snyggaste "chicksen" i stan! 


Ja, vad säger man om detta? 


Flashmob


Snowcoan


Kameler i Nebraska, seriöst? 


Nöff nöff


Erika vann första pris


Bad ass som skaffade oss airbrushed tattoos


Funnel cake


Måste ju testa skittles! 



Kommentarer
Postat av: Moa

bor du nära grand island?

2012-08-28 @ 01:18:36
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0