Frågor

Inlägg nummer 2 för dagen får bli besvara frågor! 
För att göra er besvikna så har jag faktiskt inte fått några riktigt dumma frågor om Sverige. Eller jo, min värdmamma frågade om vi hade fyverkerier! Det fick oss allihop att skratta ganska gott. De ber mig säga massa random saker på svenska vilket är ganska roligt faktiskt. Speciellt när de försöker härma det jag säger!
Tyvärr så går inte cheerleaderna runt i sin uniformer, är inte säker på att vi ens har ett cheerleading-team...
Har ingen aning om vem skolans quarterback är men jag kan anta att han är lite mer populär är de andra i laget. 
Jag äter faktiskt vid samma bord i matsalen nästa varje dag! Och de har chokladmjölk, skrattade ganska gott när jag såg det första gången. Jag var tvungen att testa! De är i små söta mjölkpaket precis som på film, haha. 
Husen häromkring ser väldigt olika ut, vissa är väldigt fina och andra är inte lika fina, det är precis som hemma. Det är inte baseboll säsong just nu, det är till våren så det är större sannolikhet att se en fotbooll slängas runt än en baseball. 
Har än så länge inte fått eller sätt en slushie kastas och tror inte det kommer hända heller. Mycket av sakerna är väldigt typiskt amerikanskt men andra saker är väldigt likt Sverige. Har inte frågat om jag får ta bilder i skolan ännu, måste göra det snart så att ni får se! 
Har redan bjudit på massa bilder idag så ni får klara er utan detta inlägget, haha. 
GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0