Första dagen på High School

Helt galet att jag genmförde min första dag på High School idag. Jag förväntade mig helt ärligt det värsta - sitta inne ensam i  ett toalettbås och äta min lunch gråtandes, hahaha. Jag är väldigt glad att det INTE hände! Puuh! 
Jag hittade till alla mina lektioner med lite hjälp från mina kompisar som jag lyckats skaffa mig. De var hjälpsamma och snälla! Jag kände mig dock lite som en turist när jag skulle leta reda på mitt skåp, alla klassrum. Jag ställde nästan frågan om det fanns en karta över skolan, haha! 
Jag tycker om mina lektioner och när vi hade "vocal" så snackade läraren om en "Show Choir"!! Självklart signade jag upp för adition - Glee here I come!
Jag har verkligen svårt att förstå att detta är på riktigt. Jag har svårt att greppa att mitt år faktiskt har börjat nu, på riktigt. Det är inte längre något jag sitter och suktar efter hemma utan jag lever det här och nu. Galet, galet! 
Eftersom jag inte vågar fråga om jag får ta bilder inne i skolan osv riktigt ännu så får ni nöja er med att jag läskar er lite, hihi. 


Hittade freaking "Starbucks glass" med min favorit frappuccino smak!! Och fryst yoghurt ala Ben&Jerry´s med smaken "Banana Peanut Butter"


Införskaffade mig min drömcykel igår också


Lite lagom nervös och pirrig imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0