Dag 3

Imorse skulle jag hängt med Heathers kompis och hennes syrra men det blev inte av för klockan 2 skulle jag vara på skolan och signa upp för kurser. Jag hängde med Heather till hennes jobb vid poolen runt 11. Där solade jag lite, badade lite och tog det allmänt lugnt. Hängde där till 2 då vi tog oss till skolan. Denna terminen ska jag läsa/ta "Choir", "Algebra A", "Advanced Art" och något mer, har glömt det! 
Jag fick en snabbtur runt skolan och jag kommer lära mig att hitta snabbt, inte den störta skolan direkt!
Efter det så åt jag lite lunch och så åkte vi hem och nästan direkt åkte vi till kliniken för jag var tvungen att genomgå en undersökning för att få delta i sport i skolan. De kollade min puls, blodtryck, fick svara på lite frågor och sånt, ganska basic grejer. 
Sen åkte vi hem och jag bytte om nästan direkt för klockan 6 började "conditioning" för volleyboll. 
Vi fick springa i 35 graders värme och hade druckit alldeles för lite, det tog nästan död på mig men jag överlevde! Efter det så gjorde vi lite träning i gympahallen och så gymmade vi lite gran. Vid 8 var det slut och då blev jag hämtad av Chris. Åt middag hemma och sen så stack jag ut med "mamma" och "pappa" och gick 2 km, gjorde lite armhävningar och sådant. Jag har oroat mig över att gå upp i vikt, tror inte det kommer hända om jag fortsätter såhär! Tror och hoppas på att det kommer bli tvärtom så att jag kan komma hem och känna mig vältränad och redo för att börja gymnasiet! 
Imorgon så ska jag och Heather och shoppa skor och fixa mig en telefon så att jag kan sms och ringa här. Det underlättar eftersom amerikanska ungdomar (likväl som svenska) lever med sina mobiler! 
För att vara ärlig så har jag inte tagit några bilder idag och jag är för lat för att ta några nu så jag bjuder på en fiin bild på mig själv!


Självklart har man på sig sin Sveriget-shirt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0