Coolaste någonsin!

Min värdpappa jobbar som "City Administrator" här i den lilla staden och har den mesta kontakten utåt och liknande. Han har den senaste veckan pratat om att de har varit en regissör och hans gäng som kollar upp ställen att filma på har varit här i vårt lilla samhälle. De har bestämt sig för att de ska spela in en film här!! De är värsta seriöst, de är från Hollywood, har gjort filmer innan osv. 
Regissören regisserad filmen "About Schmidt" så han är ganska känd. Huvudrollen kommer spelas av Bruce Dern (har ingen aning om vem det är men han har spelat i en hel del filmer). Will Forte är också klar för filmen, han är mest känd för att ha spelat "McGruber" och tydligen så är han med i "Rock of Ages". Hur coolt är inte detta?! Att de väljer min lilla håla under mitt år?! Det är helt galet coolt!!
De ska börja filma redan i oktober så det är snart, 6 eller 7 veckor kommer de tillbringa här! Antaligen kommer lite fler hollywood-namn ploppa upp på listan. Jag är upp över öronen exalterad över detta!! 


Hur coolt som helst! 

Kommentarer
Postat av: Ällen

Synd att det inte var jonny depp eller channing tatum.... ;)

Svar: Ja, sjukt synd!! :( haha
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-27 @ 18:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0