3rd time is a charm

Som ni läst i blogginlägget tidigare idag så gick jag upp klockan halv 6 imorse för att jogga 3,5 km. Direkt efter det så lade jag mig på sängen här hemma och däckade i två timmar, det var riktigt skönt! 
Efter det så åt jag frukost och kollade på "She´s out of my league". Den var ganska söt och rolig. Började sedan kolla på "Radio Rebel" men hann inte se klart för jag, Heather och Mike åkte och åt lunch. Åt en cheeseburgare med bacon och hashbrowns till, mums!
Sedan så gick jag ut i solen och läste lite tidningar, väntade på att klockan skulle bli halv 4 för ännu en träning.
Efter träningen som tog död på mina underarmar - har massa fina små prickar på dem - så åt vi middag. Sen så öppnade jag mitt paket som jag fått från kära mor och far. Innehöll en hel del som är bra att ha!
Sedan så kollade jag färdigt på "Radio Rebel" och den är faktiskt bra för att vara en Disneyfilm. Är osäker på om den kommit till Sverige än. 
Ikväll så gick jag, Mike, Heather och Mikaela 3,6 km - woho. Massa träning idag! 
 Nu ska jag sova om jag ska överlva 06.00 imorrn, haha. 
Godnatt


Kollade på film 


Invigde mina nya converse (väldigt viktigt att komma ihåg, haha) 


Åt cheeseburgare med bacon och hashbrownie 


Läste i solen en stund


Fick paket 


I paketet fanns - 4 tidningar, min älskade onepiece, tröja, kappa, Ahlgrens Bilar, Kex-choklad, min bok från min tjejer, kartor över Sverige, en mössa som jag gav till Mike och lite annat smått och gott. 


Vad gör man inte för en boll? hehe
Framför allt: vad gör man inte för laget? GO PIRATES! 

Börjar känna att den där "schoolspiriten" börjar komma krypande trots att jag inte börjar förrän på torsdag. Nej, nu måste jag sova. 

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej Adelina. Verkar som du har det riktigt bra, det tycker vi, farfar och jag, är jätte roligt. Har ni det väldigt varmt, ser ut som det när man kollade på din bild på huset. Här hemma har vi en av de bättre veckorna denna sommar. 20-23 grader och växlande molnighet, det du! Haha, skojade. Själv ska jag till Ullared med Moa och Emelie i morgon och på fredag går flyttlasset för Moa till Stockholm. Jag åker med henne upp ihop med Jessica, Linneas mamma.Ha det underbart tills vi hörs, kramar i massor. Faster

Svar: Åh, vad härligt med fint väder! Ullared är aldrig fel, jag har "Walmart" så jag ska nog klara mig utan Ullared ett år, haha. Önska Moa lycka till från mig! Hoppas allt är bra med hela familjen. Kram!
svenskeniamerika.blogg.se

2012-08-14 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0